22 Mart 2010 Pazartesi

mim

Sevgili Ruhum tarafından mimlenmişim 2009 yılının nasıl geçtiği ne dair..

2009 yılının mayıs ayı dahil yoğun bir iş temposunda geçti yaptığımız restorasyon işinden sonra oranın çevre düzenlemesi işinide aldık nihayet onuda bitirdik .Sabah 7 den akşam 8 -9 veya saat 10 a kadar şantiyede kaldığım günler oldu işkolik olmamdan dolayı çok memnundum yoğun çalışmaktan.Haziran sonunda babam ı ziyarete gittim .yazın yazlıkta kardeşlerimle beraberdim.Yeğenim O.D.T.Ü Okurken 3.sınıftan ayrıldı yeniden sınava girdi .bu sefer i.t.ü mimarlık fakültesine girdi ne yaptıysak kararından vaz geçiremedik halbuki o.d.t.ü mimarlıkta okuyabilirdi bu yaz onunla uğraştım güya kafa dinleyecektim .Eylül ayı sonunda can dostum dalgaları aşmak ın ayvalıktaki yazlığına kaçtım bol bol ayvalık ta gezdik Ekim ayı sonunda o bana geldi.Çalışmaktan aldığım ve okuyamadığım o kadar çok kitabım vardı ki onları okudum yürüyüş yaptım.sık sık çeşmeye gittim iş için .2009 da dinlendinmi diye soracak olursanız inanın hiç dinlenemedim ben meğerse çalışırken dinleniyormuşum da haberim yokmuş Ekim ayında arkadaşım dalgaları aşmak gelince bana blog açtı benim için en güzel olaylardan biri de blog açmak oldu sizleri sanal da olsa tanımış olmaktan mutluyum..

Sevgili Ruhum teşekkür ederim ..bu mim i kimselere göndermiyorum 2009 u nasıl geçirdiğini anlatmak isteyen arkadaşların hepsine gönderiyorum sevgiler...

BİLGE

20 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Sevgili Bilge 2009 yılı iyisiyle kötüsüyle yaşandı bitti bundan sonraki yıllar bize sağlık geirsin gerisi zaten gelir demi...Koşuşturmalar çalışmalar yoğun iş hayatı hepsinin başı sağlık...
Ayvalık gibi bir yerde yazlıkta olmak iyi gelmiştir sana hele hi sonbaharda ohhh herkesler gidiyor ortalık sakin yazın o bunaltıcı sıcağı yerini serin serin okşayan sonbahar rüzgarlarıyla bütün yılın yorgunluğunu alıp götürmüştür senden.....

Evren dedi ki...

ne güzelmiş aslında, yaşadım diyebilmişsin...
ben de kendime bir çeşit almanak hazırlamıştım orada anlatmıştım 2006dan beri olup biteni...
bi de laf aramızda bu haftasonu çeşmeye gideceğim bir aksilik olmazsa.

ELİF dedi ki...

Bilgecim...
Canım resmen sen iş kolik olmuşsun..Hep iş iş çıkmış 2009 falında gibi...
Ama mutlusun anladım işin ile ondan dolayı olsa gerek...
Ne güzel dolu dolu geçmiş...

Hamiyet dedi ki...

Yıllar bir su gibi akıp geçerken bizlerde akıp gidiyoruz onunla birlikte ama önemli olan geçen her saniyenin değerini bilip tat alarak yaşamak. Siz de gördüğüm kadarıyla işiniziden bile zevk alıyorsunuz işte yaşamak budur.

Tüm yıllarınızın istediğiniz gibi geçmesini diliyorum.
Sevgiler...

minimalist dedi ki...

Bu arkadaşlık meselesi sanallıktan da öte garip bir hal almaya başladı. (olumlu manada) Ya da bana öyle geliyor! Buarada gerçekten yoğun bir yıl olmuş senin için. Sevgiler.

Esin Bozdemir dedi ki...

Güzel ve yoğun bir yılı, toprağa ektiğiniz fideler gibi!
böyle günden güne büyüdüğünü ve yemyeşil bir sarmaşığa dönüştüğünü görerek geçirmişsiniz ne güzel!..

Daha nice yıllarınız; meyve veren ağaçlar altında, yeşillikler, çimenler ve çiçekler içinde geçsin ...

Sağlıkla, huzurla, sevgiyle...

stuven dedi ki...

o halde bu yılda böyle dolu dolu geçsin diyorum. tabi her şey güzel olsun:)

Zeugma dedi ki...

Yine köydeki bahçeye kaçmışsın anlaşılan sevgili bilge :)
Toprakla uğraşıp elektriğini atmak ne iyi geliyordur sana..
Daha sonra resimlerini çekip yayınlarsın hem..
2009 sağlıkla ve yoğunlukla geçmiş..2010 için çok daha rahat, huzurlu ve mutlu günler seninle olsun..
Sevgilerimle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yaşadım diyebilmek için acaba her yıl sonu özetle bir yılı bu şekilde yazmak mı gerek.
Çok güzel olmuş ve güzel bir yıl geçirmişsin.
Sevgiler...

NiLaY dedi ki...

super bir yil ozeti olmus, bol kosturmacali ama anladigim kadariyla saglikli ve dostlarla birlikte :)) bu senenin seni daha da mutlu edecek guzelliklerle gecmesi dilegiyle :)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Bilgeciğim, anlattığın kadarıyla 2009 güzel geçmiş. Umarım 2010 da en az 2009 kadar güzel,sağlıklı,huzurlu,mutlu ve her konuda umutlu geçsin.Sevgiyle kucaklıyorum seni.

ezgilimelodi dedi ki...

Yazın ben de Ayvalık'taydım teyzemlerin yazlığında...
Güzel bir tatil olmuştu benim için...
Sevgiler

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Dolu dulu güzel bir yıl geçirmişsin
dostum.Yaratıcı bir ödül geldi,
almış mıydın?

Sevgilerimle

Çınar dedi ki...

Çok çalışmışsın ama güzel de bir yıl olmuş. Dilerim hep daha güzel yılların olsun.

Sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok dolu ve yorucu bir yıl olmuş, aman çok üzücü de olabilirdi buna şükürmü demeli acaba, birde ben yazsam hele 2009'u...
Patika yola bayıldım, harika..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

selam, yazdığınız yoruma cevap yazdım ama okumadınız sanırım, tema için nedemek istediğinizi anlamadım, hem şimdilik kalsın demişsiniz hem de, size bırakıyorum demişsiniz, biraz daha açıklarsanız sevinirim, sevgiler.

mutfakcini dedi ki...

Hareketli bir yıl olmuş.Sağlıkla mutlulukla geçsin 2010.. dileyelim :)

mandalincikmazi dedi ki...

Bilgecim sensiz olmazzz
bir förmül bul katıl lütfen :))

laleninbahcesi dedi ki...

dilerim 2010 da sevdiklerinizle ve keyifli uğraşlarla dolu dolu geçer...

Unknown dedi ki...

Sevgili Bilge,
Bugun sonunda blogunu daha bir detayli inceleme firsatim oldu.Yeni yazilar yazdikca takip edecegim bundan sonra.Yazi tarzin cok hosuma gitti.Bayagi hareketli bir 2009 olmus ha???Ayvalik benim de yazlari gitmekten cok hoslandigim biryer.Ayvalik'i sevmemin en buyuk sebebi babam.Benim de bir yazim var Ayvalik'la ilgili basligi Ayvalik demek babam demek.Bak ortak bisi cikti.Sevgiler.Didem