27 Nisan 2011 Çarşamba

yolculuk

Gitmem gereken yerler,elzem olan ziyaretler derken,15 nisan'da yollara düştüm önce yeğenimin düğünü için kardeşimin görev yaptığı yere gittik..orada tüm kardeşler bir aradaydık..düğünün ertesi günü babamı ziyaret için abim, kızkardeşim ve 6 ay önce evlenen yeğenimle birlikte yola çıktık..eşim işleri dolayısıyla bize katılamadı izmire döndü..oradan ben kızkardeşimle Ankara'ya geçtim..
Ankara'da acılarını paylaşamadığım dostlarımı ziyaret ettim o kadar çoktuki ziyaret edeceğim dostlarım ama dönmek zorundaydım sevgili can dostumu bile 3 saat ancak görebildim..
6 ay önce  evlenen yeğenimin düğününde kardeşlerime bir öneride bulunmuştum..6 ay sonra yine buluşalım hep beraber olalım bana gelin demiştim ama kısmet yeğenimizin (meslekdaşımın) düğününde 6 ay sonra buluşmakmış inşallah hep böyle güzellikler için bir araya geliriz...

Bilge

16 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım sağlıkla nice buluşmalarınız olsun inş. sevgiler çifte mutluluklar.

didem dedi ki...

Sevgili Bilge ne guzel dostlarla biraraya gelmek...Az da olsa gormek yine de eminim cok iyi gelmistir. Evlenen cifte mutluluklar dilerim.

Fatma dedi ki...

Ne güzel günler geçirmişsiniz, dileğinize katılıyorum, hep güzel günler için bir araya gelelim.

minimalist dedi ki...

arkadaşlarla sık biraraya geliyoruz da akrabalar, kuzenler ihmal ediliyor; dediğin gibi senede en azından 1 kez toplanmak lazım. ne güzel olmuş sizinkisi.

bilge dedi ki...

Sevgili Örgü Çantam teşekkür ederim..hep böyle güzel olaylar için bir araya gelince mutlu oluyoruz..sevgiler..

bilge dedi ki...

Sevgili Didem çok teşekkür ediyorum kardeşlerimle mutlu bir olay için bir araya geldik ama dostlarımın acısını paylaşmak üzere ziyaret ettim..hayat acısıyla mutluluklarıyla devam ediyor..sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Fadiş inşallah canım güzel günler için tekrar bir araya geliriz sevgilerimle...

bilge dedi ki...

Çok haklısın sevgili Minimalist akrabalarla hele birde uzaklardaysan ancak ölüm veya mutlu bir olayda beraber olabiliyorsun ..benim gibi çokkk kalabalık bir sülaleye sahipsen çoğunu tanıyamıyorsun bile..sevgilerimle..

İlhami Uyar dedi ki...

Yeni evli çiftlere ömür boyu mutluluklar diliyorum.Umarım kafanızdaki projeler zamanında gerçekleşir.Saygılarımla.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Evet arkadaşım ya çok az oldu görüşmemiz ((

ezgilimelodi dedi ki...

Özlemiştik...
İyi ki geldin...
Hoş geldin:)
Çifte mutluluklar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Bilgecim hoş geldin:) ne güzel dolu dolu geçirmişsin.Allah ailenle,sevdiklerinle bir ömür boyu sağlıklı,mutlu,huzurlu nice harika yıllar geçirmeni nasip etsin.Senin ve annenin anneler gününüz kutlu olsun.sevgilerimle.

bilge dedi ki...

Sevgili İlhami bey çok teşekkür ederim...

bilge dedi ki...

Sevgili can arkadaşım ilerde uzun uzun görüşmek dileğiyle...

bilge dedi ki...

Sevgili Ezgim hoş bulduk çok teşekkürler..

bilge dedi ki...

Sevgili kamikaze teşekkür ederim güzel dileklerin için...