25 Aralık 2011 Pazar

aksilikler-ve yeni yıl

 

Bu aralar yine blog dostlarımdan ayrı kaldım..Zeytinlerin toplanması nedeniyle köydeydim..geçen haftalarda neler olmadıki bütün aksilikler bir hafta sonuna gelirmi? Yazlığa hırsız girmiş onun haberini aldığım akşam köydeki kapının kilidi bozuldu aynı gün tavuklara yem verirken kümesin kapısını iyi kapatamadığımdan tavukların birini köpekler yemiş sonradan fark ettim..hani derler ya aksilikler geldimi arka arka ya gelir ..ama bunların hiç biri moralimi bozmaya yetmedi çünkü köye gelirken 84 yaşında bir hanımla yolculuk yaptım yazlığına gidiyordu her 15 günde bir gidermiş dökülen yaprakları temizlemeye su giderlerini kapatıp evin rutubetlenmemesi için  Çocukalrı ve torunları olmasına rağmen kendi işini kendi yapıyor onun hayata bağlılığı bana öyle bir ders verdiki çünkü ben o gün köye giderken kendimi yorgun bitkin hissettiğim için kendi kendime söylene söylene gidiyordum..

Sevgili blog dostlarım yeni yılınızı en iyi dileklerimle kutluyor yaşama sevinciniz ve coşkunuz hiç bitmesin diyorum..sevgilerimle..

BİLGE

15 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

mutlu yıllar:)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mutlu yıllar canım tüm aksilikler son bulsun inş:)

halime dedi ki...

sağlıklı MUTLU yıllar dilerim canım...

cuckan dedi ki...

sağlıklı dertsiz sorunsuz bir yıl olsun, tüm sorunlar haalolup 2011de kalsın!!!

Fatma dedi ki...

Sağlıklı mutlu yıllar.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Günlünce yeni bir yıl dilerim.

didem dedi ki...

Sevgili Bilge,
Hay allah cok uzuldum olanlara. Gecmis olsun. Yine de size birsey olmamis ya...
Iyi seneler hersey gonlunuzce olsun.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı yıllar

seyabb dedi ki...

bazen geldimi hepsi bir gelir.İnşallah 2012 de daha huzurlu ve daha güvenli bir yıl geçirirsiniz.Yazlıklara ne yazık ki kış mevsiminde her yerde hırsızlar dadanıyor.Edep ya hu diyorum.İnsanf...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sizin ve ailenizin yeni yılını kutlar; yeni yılın sağlık, barış, mutluluk ve barışla geçmesini dilerim.

Esin Bozdemir dedi ki...

Size ve ailenize, sağlık, sevgi ve huzur dolu bir yıl dilerim..

Mutlu yıllar...
Sevgilerimle...

*mehtap dedi ki...

güzel günlerle dolu yeni bir yıl dilerim..

Göçebe dedi ki...

Sana da gönlünden geçirdiğin güzelliklere kavuşmanı diliyorum. Roma'dan sevgilerle...

mandalincikmazi dedi ki...

Canım
senin de yeni yılın kutlu olsun
aksiliklere üzüldüm ama dert etme hepimizin başına böyle şeyler gelebiliyor üzülmeye sakın ....
Sevgiler ...

Unknown dedi ki...

hiç bir sorun yaşam sevincimizi yok edemesin ,mutlu seneler...