20 Kasım 2012 Salı

ÇİNİLERİM 2






7 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Çok güzeller. Ellerinize sağlık.
Kimbilir nasıl zevklidir çalışmak.
Yapabilmeyi çok isterdim ama, desen konusunda çok yeteneksizim. İnce işler için çok heyecanlı bir tipim.
Nice sergilere...Sevgiler...

tülin dedi ki...

Nasıl da güzel bunlar.

keyf_i sibel dedi ki...

heves ettim bende.kurs buldum gidicem saatler uymuyor.o yüzden de biraz daha böyle hayranlıkla bakıyorum bu güzelliklere...ellerine sağlık...

bilge dedi ki...

Sevgili Asuman inan çok severek yapacaksın bende hiç uğraşamam diyordum..şimdi zevkle yapıyorum...

bilge dedi ki...

Sevgili Tülin evet hem zevkli hemde güzel bir uğraş..

bilge dedi ki...

Sevgili Sibel umarım vakit bulursun sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Harika çiniler!
Özellikle lale figürlü olana bayıldım:-)