3 Aralık 2012 Pazartesi

yolculuklarım

Sülüklü han

3 Kasımda dünyaya merhaba dedi..amcasının kucağında şaşkın şaşkın bakıyor bu kadın ne yapıyor diye..biraz sonra çığlık çığlığa bağıracak..çok gazlı bir bebek..

Sülüklü han girişi

13 yıl çalıştığım bina 20 yıl sonra görmek bayağı heyecanlıydı..
eve gidiş yolum ayakkabım eskimezdi bu yolda  1 dk sürerdi eve ulaşmam

mavi branda gerili balkon yıllarca oturduğum lojman
 
 

can dostum dalgaları aşmak ın oğlunun düğününde..
   
 
Önce Ankaraya düğüne gittim bir kaç gün kaldıktan sonra..Kardeşimin bebeğini görmeye yıllarca görev yaptığım, kardeşiminde görev yaptığı Diyarbakıra gittim.. 5 gün çok yoğun bir gezme oldu..Anıları tazeledim..
 
 
BİLGE
 
 

3 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

merhaba; belediye binası kapısından girer girmez etkinliklerle ilgili bilgi alabileceğiniz danışma ve pano var.Ayrıca int.sitesinde aylık etkinlik listesi mevcut.Kısaca haftada iki gün hanımlar gezdirilip ağırlanıyor.Ama ben o gün Kent KonseyiKadınMeclisinin davetlisiydim ,özel bir gündü.salı ve cuma günleri halk için sabah 10.da araç kalkıyor.Önceden danışma telefonuyla ya da bizzat bildirmek gerek,ona göre yer ayarlanıyor.Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Hello. And Bye. [url=http://thisishomepage.com]asd[/url]

Adsız dedi ki...

[url=http://www.youtube.com/watch?v=qDhgAo7vb4I]bp oil spill claims[/url]