2 Ocak 2015 Cuma

ÖZÜR VE TEŞEKKÜR



Sevgili blog arkadaşlarımın yeni yıl kutlamasına ve mardin gezime bıraktıkları yorumlara moral olarak - sıfır ların altında olmam nedeniyle cevap veremediğimden dolayı özür diliyor tüm iyi dilekleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum...
Dayımın ani ölümü akabinde yengemin (amcamın eşi) yoğun bakıma kaldırılışı..ve kuzenimin eşi nin rahatsızlığından dolayı yaşatılmaya çalışılmasından dolayı kötü günler geçiriyorum bu sebeble cevap veremedim..kusura bakmayın sevgili blog dostlarım...hepinize aydınlık sağlıklı günler diliyorum..

BİLGE

26 yorum:

Handan dedi ki...

Dayına Allah rahmet eylesin, siz geride kalanara sabır versin.

Hastalara tez elden şifa gelsin..

İlk İnsan dedi ki...

Allah yardımcınız olsun.

kreatif dedi ki...

Off çok üzüldüm gerçekten. Allah rahmet eylesin ve sizlere sabır versin, yardımcınız olsun. Hastalarınıza şifa versin. Kandiliniz mübarek olsun hayırlara vesile olsun, güzelliklere çıkarsınız inşallah. sevgiler.

pembe kumaşım dedi ki...

Bazen geldimi üst üste gelir allah rahmet eylesin ,mekanı cennet olsun hastalarınızada mübarek günde şifa versin .kandiliniz mübarek olsun...

bücürükveben dedi ki...

Acılar üstüste gelmiş çok üzüldüm:((dayına Allah'tan rahmet diliyorum, sizlere de sabırlar...hasta kuzenin de çabucak iyileşir inşallah..

Arzu Sarıyer dedi ki...

Başınız sağolsun ,sabırlar diliyorum Bilge 'ciğim.Hasta yakınlarınıza açil şifalar diliyorum.Selam ve sevgiler.

Makbule Abalı dedi ki...

Bazen bütün olumsuzluklar üst üste gelir. Zor günler yaşanır. Ama zamanla her şey yaşanır ve izler kalır.
Başınız sağ olsun. Hastalarınız için geçmiş olsun.Önümüzdeki günler daha güzel, sağlıklı günler olsun.
Selam-sevgiler.

Adsız dedi ki...

başınız sağolsun.hastanız içinde acil şifalar.

Çınar dedi ki...


Gerçekten üstüste gelmiş :( Başınız sağolsun canım Allah sabırlar versin. Hastalarınıza acil şifalar diliyorum.

Beyaz Sardunya dedi ki...

Başınız sağolsun.Herşey üst üste gelmiş. Ayrıca çok geçmiş olsun. Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Geldi mi hep üst üste derler ya öyle olmuş canım:((
Sabır ve güç diliyorum .

hayatintadinabakanlar dedi ki...

Allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar versin :(

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun ve çok geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun :(( Sabırlar diliyorum. Hastalarınıza acil şifalar diliyorum.Umarım en kısa zamanda toparlarlar..Çok üzüldüm.

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Başınız sağolsun. Hastalarınıza da geçmiş olsun.

Sever dedi ki...

Başınız sağolsun...

Ertuğrul Yıldırım dedi ki...

evt,çok üzücü bir duurm..başınız sağolsun..Allah rahmet eyleşin..Allah şifalar versin diyorum...yeni yılınızı bende kutlarım..

safransarı dedi ki...

:(
Başınız sağolsun..
acil şifalar diliyorum. sıkma canını her şey olacağına varır..

bilge ve annesi dedi ki...

gelince hep üst üste geliyor allah sabır versin

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Başınız sağolsun, kalanlara sabır, sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Dayına Allahtan rahmet diler kalanlarına sabırlar dilerim Bilgecim.
Hastalarınızın Allah yardımcısı olsun tez günde şifalar dilerim.
Üzüntünü çok iyi anlayabiliyorum, hepsi bir araya gelmesi de ayrıca çok üzücü, Mutlu ve sağlıklı günler dilerim.

Gezgin Kova dedi ki...

Başınız sağ olsun der hastalarınıza acil şifa dilerim.

Unknown dedi ki...

kadın giyim,elbise,
abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,
bayan giyim,etek,
elbise,moda,
marka,trend,
viskon,vizon,
şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,
fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,
çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,
fantezi iç çamaşır,hırka,
genç giyim,armine eşarp,
armine,deck,
ey-tay,free mee,
milla,bayan kazak,
erkek kazak,siyah kazak,
külot,sütyen

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Başınız sağolsun.. huzur içinde uyusun...
hastalarınıza acil şifalar diliyorum..

kedimibeklerken dedi ki...

Başınız sağolsun okuyunca çok üzüldüm, sabırlar dilerim...

Adsız dedi ki...

başınız sağolsun.
ali tezer