22 Ocak 2015 Perşembe

TEŞEKKÜR




Acılar paylaşınca azalırmış...her kes bir gün görevini tamamlayıp geri dönecek...önemli olan bu dünyada neler bıraktığımızdır..çevremize ne vermişsek arkamızdan onlar kalıyor güzellikler..iyilikler...iyi hatırlanmaların başlıca sebeblerinden dir diye düşünüyorum...Dünya ya sevgimizi saçalım hak eden alır elbet o sevgiden hissesini. hak etmeyen kıymet bilmeyen zaten sevginin, paylaşmanın ne olduğunu bilmediğinden anlamaz bile ;onlardan olmadığınız için sizlere sevgilerimi yolluyor..acımı paylaşan tüm blog dostlarıma teşekkürler ediyorum...
Sevgiyle kalın...

BİLGE

22 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Her satırının altına imzamı atıyorum, bunndan sonra hayatına hep güzellikler gelsin, acıların bitsin...
sevgilerimle..

Beyaz Sardunya dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız. Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hep güzellikler için de ol arkadaşım sevgiler.

Ertuğrul Yıldırım dedi ki...

yazınıza bende katılıyorum..acınızı aynı şekilde paylaşıyorum..saygılar..

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmışsın. Umarım sevdiklerinle birlikte sağlıklı,mutlu,huzurlu güzel bir yaşam sürdürürsünüz.Allah uzun ömürler versin.Sevgilerimle.İyi ki varsın Bilge'Cim.

Hamiyet Akan dedi ki...

Güzel yüreğiniz her daim huzur ve mutluluk ile atsın ve dilerim sevdiklerinizin acısını bir daha Allah yaşatmasın.

sosyalanneyimcom dedi ki...

Dilerim kimse acı olaylar yaşamaz mutluluk hepimize uğrasın.
Sevgiler...
https://www.facebook.com/sosyalannem
http://sosyalannem.blogspot.com.tr/
www.fatmadogan.net
http://instagram.com/adavapurum/
https://twitter.com/adavapurum
http://www.1kadin1hayat.com/

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Mutlu günler..

gülsen VAROL dedi ki...

Sevgili Bilge'm.. görmeden tanımadan sevdiğim dostum.. mimarım.. yeni yeni kendime geliyorum desem inanır mısın? Yeni yeni oturabiliyor ve bir-iki saat yazılanları okuyabiliyor veya yazabiliyorum. Tüm dost sayfalarından uzak kalışımın ihmal olarak değerlendirilmeyeceğine inancım tam. Sözün özü, gecikmenin özrü olur ama ilgisiz kalışın özrü olmaz bunu en iyi bilenlerdenim.. Başın sağolsun canım.. Allah bu acını unutturmasın.

bilge dedi ki...

Sevgili bücürük ve ben çok teşekkür ediyorum...doğum var sa ölümde vardır önemli olan bu dünyada neler bıraktığımız nasıl hatırlandığımızdır...

bilge dedi ki...

Beyaz Sardunya çok teşekkür ederim sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Örgü Çantam tüm insanlığın güzellikler içinde yaşaması nı diliyorum sevgiler...

bilge dedi ki...

Sevgili Bağımsız Yazar acılar paylaşınca azalırmış acımı paylaştığınız için teşekkürler...

bilge dedi ki...

Sevgili Bağımsız Yazar acılar paylaşınca azalırmış acımı paylaştığınız için teşekkürler...

bilge dedi ki...

Sevgili Bağımsız Yazar acılar paylaşınca azalırmış acımı paylaştığınız için teşekkürler...

bilge dedi ki...

Sevgili Sanem Kelesoğlu çok teşekkür ediyorum ..siz sevgili blog dostlarım iyiki varlar diyor sevgilerimi gönderiyorum...sevgiler..

bilge dedi ki...

Kendi Modanız teşekkür ederim....

bilge dedi ki...

Sevgili Hamiyet ölüm ve doğum gerçek gerisi yalan diyorlar kaç yaşında olursa olsun ölüm acı veriyor...sevgilerimi gönderiyorum arkadaşım...

bilge dedi ki...

Sevgili Fatma Doğan bloğuma hoş geldiniz..Dileklerine katılıyorum sağlık ve mutluluk hep bizimle olsun..sevgiler...

bilge dedi ki...

Sevgili Fatma Doğan bloğuma hoş geldiniz..Dileklerine katılıyorum sağlık ve mutluluk hep bizimle olsun..sevgiler...

bilge dedi ki...

Sevgili Tülay teşekkür ederim...sevgiler..

bilge dedi ki...

Sevgili Gülsen Hocam merak etmedim sizi desem yalan olur..bir olumsuz durumların olduğunun farkındaydım..hangi olumsuzluklar olursa olsun siz blog dostlarınıza vefasızlık yapamazsınız...sizi tanıyor ve iyiki varsınız diyorum..vefalı arkadaşım...sevgiler...