6 Şubat 2015 Cuma

OKUDUKLARIM



Gençlik döneminde her genç özdeşim kurabileceği örnek bir kişi arar..Yetişkinler olarak gençleri gönlümüzdeki, kafamızdaki ideal kalıplarda görmek istiyoruz..Gençler bilebilse, yaşlılar yapabilseydi..Hayatınızın işe yarar bölümlerini çoğaltın....

Bu hayata dair güzel cümleler sevgili blog dostum Makbule ABALI nin kitabından alıntılar...
Kitabı bütün gün yoğun olduğumdan sabahları herkes uyurken okudum ..Eğitimci olarak gençliği çok iyi gözlemleyerek hayatı doğayı tüm insanlığı ilgilendiren konularda yazdığı bu kitabı okumaktan büyük keyif aldım...
Hayat acısıyla tatlısıyla iyisiyle kötüsüyle bizim.Güzel anları çoğaltıp deklanşöre basmak da 
elimizde...

Alzheimer li bir Anneye gösterilen şefkat ilgi ve en önemlisi sabır . bu sevgi dolu duyguları gösterebilmek ne yüce gönüllülük eminim tüm evlatlar Annelerini severler ama bakıma gelince ..her evlat aynı olmuyor maalesef çevremizde örneklerini çok görüyoruz..
Tagore ne güzel demiş "Her yeni doğan bebek Tanrının İnsanlardan hala umudunu kesmediğini gösterir"

Sevgili blog dostum Makbule Abalıyı kutluyorum..İçinde her insanın kendini bulacağı yaşama dair yazılarının devamını diliyor sevgilerimi gönderiyorum...

NOT: Kitabı çok önceleri okuyup bitirmeme rağmen fotoğraf makinemdeki bir arızadan dolayı fotoğrafını çekemediğim için sevgiliMakbule Abalının Uçun kuşlar bloğunda ki resimi kullanmak zorunda kaldım....

BİLGE


7 yorum:

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Sevgiler..

Makbule Abalı dedi ki...

Blog okuma listesine göz atarken birden kitabımı, severek izlediğim bir blog arkadaşımın okuduğu kitaplar listesinde görmek nasıl da mutlu etti beni.
Konuksever bir ev sahibinin evindeki bir konuk gibi hissettim kendimi.
Anlamak, empati kurmak, yakınlaşmak ve paylaşabilmek... Duygu ve düşüncelerde ortak noktalar bulmak ya da karşı çıkmak ama uzlaşma noktaları aramak...
İnsanız, paylaşımlar mutlu ediyor, duygu yüklüyor.
Kitaptan önce de blog vardı, şimdi de var. Ama blogdan önce günlükler vardı bir zamanlar.Şimdi günlük tutan genç o kadar azaldı ki. Keşke tutulsa, zamana kaynaklık eden özel şeyler öylesine azaldı ki.
Günümüzde kitap okuyan gençlere hayranlık ve saygı duyuyorum. Çünkü sayıları öylesine azaldı ki.
Biz okuyan bir kuşaktık, yazmayı severdik. Dilerim genç arkadaşlarım çok daha güzel şeyler bırakacaklar.
Sevgili Bilge Arkadaşıma, güzel düşüncelerine, yapıcı övgülerine sonsuz teşekkürlerimle.
Sevgiyle-dostça...

Bulbulunyeri dedi ki...

Kitap sevdalısı olarak duygularını en güzel şekilde yazılara dökenlere hep hayran olmuşumdur. Yazılanları okurken yaşamak, başka yaşanmışlıkları öğrenmek ne güzeldir. Makbule hanımı kutluyorum.Emeğine sağlık.
Sevgiyle kal.

birincisin dedi ki...

Makbule hanımı kutluyorum yaşama dair böyle duygusal konuda bir kitap alınıp okunmalı.Selam ve sevgiler..

Arzu Sarıyer dedi ki...

Okumayı çok istediğim kitaplardan ,burada senin yorumunda görmek ve okumak ne güzel Bilge 'ciğim.Sevgi ve selamlar.

Kitap Eylemi dedi ki...

kitabı gördüm ve oldukça fazla ilgimi çekti , ne zaman sıra gelir bilmiyorum ama muhkakkak okumak istiyorum...

deeptone dedi ki...

ayyy ben de dün okuyum yazdım gördünüz mü amaaaa. benden önce geçmiş kitap elinize ben sipariş verdim on gün bekledim yaaa çok ağladım ya okurken :)