10 Nisan 2015 Cuma

KIZIMIN İŞ BULMASI

Baktığım köpeklerden bir kısmı

Daha önce bloğumda bahsetmiştim..Ormanda bizim evin yakınlarında terkedilen sahipsiz köpeklere bakdığımı..
Köpekleri beslerken 34 plakalı bir araba durdu..ellerinde poşetler içinde et olan 2 bey köpekleri beslemeye başladılar merhabalaştık..tanımıyordum...ilk kez görüyordum..
Beylerden biri beni tanıdığını..hafta sonları çiftliğine gelirken..beni ve eşimi bahçede gördüğünü söyledi...
İstanbul da şirketinin olduğunu her hafta sonu ciftliğine geldiğini anlattı..Şirketinin çalışma alanını söyleyince kızımın öyle bir şirkete iş baş vurusu yaptığını 1 ay geçmesine rağmen henüz cevap gelmediğini söyledim..Şirketin ismini sordu söyledim...
Uzun yoldan geldikleri için kahve içmeye davet ettim..Eşimde bahçedeydi..Ben eve doğru yürümeye başladım beyefendi telefonla konuşa konuşa bahçeye geldi eşimle ve kızımla merhabalaştı..hala telefonla konuşuyordu..Kızıma seslendim kahve yapması için...Bana dönüp kızımın ismini sordu..söyledim..
Kızım kahveleri ikram ederken konuşması bitmişti...Kızıma dönerek müracaat ettiğin şirketin İzmir şubesinde pazartesi günü işe başlıyorsun .....beyle görüşeceksin dedi...Ben ,eşim ve kızım önce anlayamadık ..Kızımın şirketin İzmir şubesinde işe başlayacağını yineledi...
İsmini bile sormayı akıl edemediğim ..ilk kez karşılaştığım çiftlik komşum kızımın işe girmesine yardımcı olmuştu...
Kızım 3 yıldan fazla o şirkette çalıştı başka bir şirketten cazip bir teklif alınca işe girmesine yardımcı olduğu için onun görüşünü sordu iznini aldı öyle istifa etti..
Hayatınızda hep iyi vicdanlı yüreği sevgi ile dolu insanlarla karşılaşmanızı diliyor..sevgilerimi gönderiyorum...

BİLGE

17 yorum:

smkilinc.35@gmail.com dedi ki...

Çok etkilendim , güzel iyi insanların yaşadığını ( hepinizin ) olması mutlu etti beni sevgiyle iyiliklerle kalın 😊 👍 ❤

SERHİRA dedi ki...

kimse kimsenin karşına boşuna çıkmıyor
Çok etkilendim sevgiler

kreatif dedi ki...

ben de çok etkilendim harikaydı

GÜVEN SERİN dedi ki...

Güzel tesadüf;pek insanca...Kutluyorum..

reyhane dedi ki...

Hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

Sevgili Bilgecim çok etkileyici allah büyük birini kapatıp başka kapılar açıyor o kişiyi size aracı göndermiş böylesi daha hayırlıymış her zaman herşeyin hayırlısını istemezmiyiz bizi bizden iyi bilen yaradana sığınmak en güzeli herşey gölünce olsun sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Bugün galiba bende birilerine vesile oldum.

Mai dedi ki...

Bu, bazen gerçeklerin en güzel masallardan da güzel olduğunu anlatan gerçek bir yaşanmışlık.

Öyküyü BEKDİK'ten dinlemek şansına eriştiğim için, onu telefonda da olsa tanımak nasip olduğu için kendimi şanslı ve ayrıcalıklı hissdediyorum.

En sıkkın günlerimde bulutları aralayıp güneşi güldüren güzel insan..her şey için teşekkürler

Cebimdeki renkler dedi ki...

Gerçekten hayatta tesadüf diye bir olgu yok. Ve iyi insanlar eninde sonunda hep kazanır. Harika..

Adsız dedi ki...

Yardım etmek biribirine çok önemli çok dikkat ederim bende yardımcı olmaya..

Billur dedi ki...

yüreği güzel insanlar çıksın hep karşınıza/karşımıza:))

Adsız dedi ki...

Bilge cim uzun ara verdin iyimisin?

bilge dedi ki...

Sevgili Blog dostlarım..
İşlerimin yoğunlaşması nedeniyle bloğuma uğrayamıyorum bu nedenle yorumlarınıza cevap veremedim lütfen kusuruma bakmayın yorum bırakan blog dostlarıma ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum..güzel ve içten yorumları için...
Hayatınızda iyilikler ve güzellikler daim olsun sevgiyle kalın...

bücürükveben dedi ki...

Ağzı var, dili yok canlılara iyiliklerinizin karşılığını almışsınız hayırlı uğurlu olsun.
sevgiler :)

öce dedi ki...

bir önceki yazınızı da okumuş olmamın etkisiyle daha çok anlamlı geldi yazdıklarınız. yolu açık olsun güzel kızınızın. sevgiler...

Gezgin Kova dedi ki...

Çok etkilendim. Böyle güzel insanların varolmalarını duymak görmek benim yaşam enerjimi yükseltiyor. Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim. Sevgiler.

tülin dedi ki...

Ne güzel!
Hayata bağlılığı tazeleniyor insanın. İyi ki yazmışsınız.